سامسونگ درپی رسیدن به شکوه قبل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394
بازدید : 522
نویسنده : بنیامین سلمانی

تقریبا تا یک سال پس از معرفی گلکسی اس 4، سامسونگ پادشاه بی چون و چرای دنیای گوشی‌های هوشمند بود اما با نزدیک شدن به ماه آوریل سال ۲۰۱۴، سامسونگ شروع به از دست دادن سهم‌ جهانی خود از فروش گوشی هوشمند کرد. پیش از معرفی گلکسی اس 5، موسسه تحقیقاتی بین المللی IDC سهم بازار سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۴ را ۳۲ درصد اعلام کرد، در حالی که اپل تنها توانسته بود نیمی از این مقدار گوشی‌ هوشمند به فروش برساند و تنها ۱۵ درصد از سهم کلی بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار داشت. اما با معرفی گلکسی اس 5 این رشد و سهم از بازار روندی نزولی پیدا کرد.

galaxy s5 pics 11

با اینکه گلکسی اس 5 از بروزترین سخت‌افزار موجود در بازار و طراحی نسبتا خوبی بهره می‌برد اما باز هم نتوانست قلب و ذهن جامعه دوست دار تکنولوژی را تسخیر کند و سیر سقوط سامسونگ در مقدار سهم بازار شروع شد. پس از اینکه گلکسی اس 5 در بررسی‌های اولیه نتوانست طراحی خود را در مقایسه با دیگر رقیب‌های پرچم‌دار خود با پلتفرم اندروید و iOS ثابت کند، بسیاری میل به خرید پنجمین کهکشانی سامسونگ را از دست دادند تا اینکه تا پایان ۲۰۱۴، سهم بازار شرکت کره‌ای به ۲۰ درصد سقوط کرد و اپل در همان سال توانست با فروش آیفون‌های بیشتر تا ۲۰ درصد سهم بیشتری از بازار پر تلاطم گوشی‌های هوشمند را از چنگ سامسونگ دربیاورد.

طوفانی تشکیل شده از کمپانی‌های ریز و درشت چینی با نام‌های لنوو، هواوی و شیائومی در سال ۲۰۱۴ قصد داشتند سامسونگ را به نابودی بکشند و فروش در حال سقوط گلکسی‌ اس‌های این کمپانی را از همین مقدار در حال نزول نیز کمرنگ‌تر کنند. در نهایت نیز موفق شدند در بازار چین این کمپانی کره‌ای را از رتبه اول به رتبه فروش سوم تا چهارم پایین بیاورند.

IMG 0008

در ماه مارس و در کنگره جهانی موبایل سامسونگ از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج پرده برداشت تا این دو دستگاه را برای جنگی تمام عیار با همه پرچم‌داران رقیب، وارد بازار کند. گفته می‌شود این دو گوشی هوشمند، سامسونگ را دوباره به میدان باز می‌گردانند. برای مدیران سامسونگ اما این دو دستگاه‌ تمام رویایی است که گلکسی اس 5 در حال نابودی آن بود. تاکنون بررسی‌هایی که از این گوشی هوشمند انجام شده همگی مثبت بوده‌اند و اس 6 را چندین مرحله بهتر از اس 5 نشان می‌دهند.

IMG 0152

بالاخره عرضه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج شروع شده و به نظر می‌رسد سامسونگ در مسیر بازگشت است. فروش اولیه این دو دستگاه بسیار امیدوار کننده بوده و گلکسی اس 6 اج نیز در حدود ۳۰۰٫۰۰۰ عدد پیش‌سفارش تنها در هفته اولیه منتهی به ۹ آوریل داشته است. هفته اولیه پیش‌سفارش دو پرچم‌دار جدید سامسونگ فراتر از انتظار‌ها بوده و سامسونگ قطعا از این موضوع بسیار خوشحال است. سامسونگ انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۱۵ رکورد فروش ۴۵ میلیون واحد گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را بدست آورد.

IMG 0106

بر طبق بررسی‌ها، پیش‌بینی‌‌ها و البته فروش اولیه، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج شانس‌های بزرگی برای سامسونگ هستند تا دوباره میدان فروش آیفون برای اپل تنگ شود و کره‌ای‌ها دوباره بتوانند محصولی درخور توجه در مقایسه با گوشی‌های ارزان اما قوی چینی به بازار بیاورند. با وجود تمام این پیش‌بینی‌ها هنوز نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد. هنوز پرچم‌داران قوی دیگری از کمپانی‌های اندرویدی همچون جی 4 ال‌جی و اکسپریا زد 4 سونی در راه هستند. همچنین فروش این دو دستگاه نیز به تازگی شروع شده و هنوز باید به انتظار فصل اول فروش این دو دستگاه نشست. چیزی که می‌توانیم با اطمینان بگوییم، این است که سامسونگ شانسی بزرگ برای بازگشت به بازار تولید کرده است.

 

 

منبع:زومیت




:: برچسب‌ها: گلکسی اس6 , galaxy s6 edge ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 772
بازدید کل : 123317
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com